ברקת הודיע על התמודדותו לכנסת

    איתי גדסי 1 Comment on ברקת הודיע על התמודדותו לכנסת

    לאחר לבטים רבים, ראש העיר ירושלים ניר ברקת הודיע על התמודדות לכנסת: "החלטתי לשרת את ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד. לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון – לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר"

    ניר ברקת צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים בעשר השנים האחרונות, ניר ברקת, הודיע היום כי לא ימשיך לקדנציה שלישית בראשות העיר ירושלים בבירה והכריז על התמודדותו לרשימה של תנועת הליכוד בבחירות הקרובות. ברקת תמך באופן ציבורי בראש הממשלה בנימין נתניהו ובליכוד במערכות הבחירות האחרונות, בתמיכתו זכתה מפלגת הליכוד בירושלים לשיא של תמיכה של 25% בבחירות הארציות.

    מאז הצטרפותו לשורות הליכוד קיים ברקת מפקד גדול לשורות התנועה וצירף אליה למעלה מ-10,000 מצטרפים חדשים. לאחר שסיים בסוף השבוע בהצלחה את המאבק על תקציב ירושלים שבמסגרתו זכתה העירייה לתוספת תקציבית של 887 מיליון ש"ח הודיע ברקת על החלטתו להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

    "לפני 16 שנים, עזבתי את כל עסקי והתמסרתי, תמורת שקל לשנה להצלת ירושלים", אומר ברקת היום (ראשון), "העיר בה גדלתי ובה הקמתי את משפחתי. במשך עשור ויחד עם שותפים רבים, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר. לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר".

    "בסיום הקדנציה אעזוב את העירייה, אבל לעולם לא אעזוב את ירושלים. הצלחתה של ירושלים המאוחדת, בירת הנצח של העם היהודי היא הצלחתה של מדינת ישראל. כעת, החלטתי לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי ובכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות. אבי תמיד איחל לי ולאחיי שנזכה לשרת את מדינת ישראל ללא הצורך לבקש דבר בתמורה".

    "בכל תפקיד שהציבור יטיל עלי, אמשיך לשרת בשקל לשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כקצין בצנחנים, כיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבת ביותר לניהול, למענכם, אזרחי ישראל".

    ברקת, צנחן ומ"פ במילואים. בעברו נפצע בלחימה בלבנון לאחר שהסתער על המחבל שהרג את מפקדו מוקי קנישבך הי"ד. הוא התפרסם כאחד מחלוצי הסייבר בישראל בתור חלק מקבוצת מייסדי חברת הענק צ'ק פוינט בה גם כיהן כיו"ר הראשון. לפני 16 שנים החליט ברקת לעזוב את כל עסקיו על מנת להתמודד לראשות העיר ירושלים בה גדל והקים את משפחתו. לאחר 5 שנים כראש האופוזיציה במועצת העיר ולאחר שייסד את עמותות "רוח חדשה" לקידום צעירים בירושלים, "סנונית" לקידום חינוך חדשני ו"סטארטאפ ירושלים" לחיזוק תעשיית החדשנות הטכנולוגית בעיר – נבחר ברקת לראשות העיר ירושלים, תפקיד בו הוא עומד לקראת סיום הקדנציה השניה שלו.

    ב-10 שנותיו כראש עיר נכנסה ירושלים עברה ירושלים מהפכה בתחומים רבים, לראשונה לדירוג 25 הערים עם קהילות הסטארטאפ החזקות ביותר. תחום התרבות והספורט התפתח באופן חסר תקדים, בוצעה בעיר מהפכת תשתיות ותחבורה אדירה, בנוסף, נודע ברקת כמי שהעלה את אחוזי גביית הארנונה בקרב המגזר הערבי לאחד מהגבוהים בארץ, יצר שיטה תחרותית שהביאה את ירושלים לראשית הדירוג במדדים חינוכיים ולזכייה בפרס החינוך הארצי והביא להפסקת מגמת העזיבה של תושבי ירושלים מהמגזר הציוני.

    בפגישה שנערכה בין נתניהו לברקת היום, בירך נתניהו את ברקת על החלטתו להתמודד ברשימת הליכוד ואמר: "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים לעמוס על עצמם תפקידים ציבוריים, ברכותיי ותנחומיי. בעת הזאת אני אומר ברכותיי! אני שמח מאוד להמשך שיתוף הפעולה בינינו, עשינו זאת היטב בתפקידך כראש העיר ובתפקידי כראש ממשלה. ועכשיו אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, התנועה הגדולה ביותר במדינה וזאת תוספת חשובה, צריך לעשות דברים מעכשיו למען המדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחלה ראש עיר והראש ממשלה אחרי נתניהו בהחלט אדם מוצלח